Migdia COPE a Catalunya i Andorra (25/04/2024) - 14:20
Centenars de policies i ciutadans es concentren davant la Prefectura de Policia en contra de la cessió d'aquest a l'Ajuntament perquè una part sigui un espai de memòria democràtica

Carlos Losada
Barcelona - Publicado el - Actualizado
1 min lectura
Centenars de policies nacionals i ciutadans estan concentrats davant la Prefectura de Policia en contra de la cessió d'aquest edifici a l'Ajuntament per convertir una part de l'edifici en un espai de memòria democràtica.
Comença la campanya electoral. Una de les principals incògnites de la cita amb les urnes avançada per la falta d'acord amb els pressupostos és si es podrà reeditar la majoria independentista a hemicicle. La campanya, però, comença amb la sacsejada que li ha donat el president del govern central Pedro Sánchez que ha deixat en standby la seva continuïtat a la Moncloa.
Les autoritats sanitàries fa temps que tenen sobre la taula un important problema de salut pública. Es diu gas radó i és una de les principals causes de càncer de pulmó.
Escucha en directo
COPE BARCELONA
"Nunca como hasta ahora en el seno del PSOE se había producido semejante runrún con la idea de que el ciclo político no da más de sí"
Sergio Barbosa
Lo último
Programas


Programas-Tiempo de Juego
Con Paco González, Manolo Lama y Juanma Castaño
Sábados 13:00h-01:00h / Domingos 12:00h-01:30h


Últimos audios
Último boletín
05:00 H | 23 DIC 2025 | BOLETÍN