30 nacionalidades distintas en el Ceip Apóstolo Santiago: "un cole que é un mundo"
El colegio público del barrio de la Almáciga ha pasado en pocos años de tener plazas libres en todos los niveles a estar prácticamente a tope para el próximo curso

Roque y Lía son alumnos de 3º de Primaria
Madrid - Publicado el - Actualizado
1 min lectura

-
La directora del colegio explica a
que siempre han tratado de enforcar la diversidad no como un problema, sino como una oportunidad: "os conflictos é inevitable que xurdan, pero o que tes que facer é velos como oportunidade de mellora. Logo foi algo doado... de feito cando se incorporaba algún alumno ou alumna nova, todo o mundo preguntaba para que curso ía... e se non era para o seu, sempre se queixaban".
"Estamos por riba do que especifica o catálogo de postos de traballo en canto a apoios", explica cuando preguntamos si cuentan con recursos suficientes para atender a este "mundo"que tienen en el colegio: "temos tres persoas a maiores de Pedagoxía Terapéutica e unha máis de Audición e Linguaxe, pero compartida". Pero añade que no es sólo para atender a la diversidad cultural: también tienen un "número elevado de alumnado con necesidades específicas especiais". Agradece que además, este curso han recibido "moito apoio" por parte de alumnado en prácticas de la USC: "16 persoas de apoio nas aulas, que axuda moitísimo".
