
7:50H | 03 JULIOL 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
El Govern ha decretat aquest dijous, dia de dol oficial per les dues víctimes mortals a l'incendi de Torrefeta que ha afectat gairebé sis mil hectàrees, la majoria agrícoles. A Barcelona, l'Ajuntament i les 4 empreses de neteja han acordat reforçar els protocols en els episodis de calor extrema.
Leer más
- 8:59 MIN
Más de Programación local en Catalunya

18:00H | 31 JUL 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5723. Ante el Wolsfburgo el equipo jugó el mejor partido de la pretemporada
- 59:44 MIN

15:25H | 31 JUL 2025 | ESPORTS COPE
Lamine Yamal lidera la goleada del Barça ante el Seoul. Escuchamos a De Jong y Ferran Torres. Lemar ya es nuevo jugador del Girona. La minigira del Espanyol en Alemania. Mercado de fichajes. Renovación en el Uni Girona.
- 34:41 MIN

14:48 H | 31 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Vaga de socorristes de les platges de Barcelona, a partir de demà. Els veïns de Bonmatí sense aigua. Detenen a un home al districte de Horta que va disparar amb balins fins 9 vegades a l`edifici del davant de casa seva.
- 9:58 MIN

14:20 H | 31 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Els sindicats policials i de presons critiquen durament l'informe del comitè antitortura del Consell d'Europa, que diu que hi ha tortures excepcionals a comissaries i presons catalanes. Limitació de les embarcacions a les cales de la Costa Brava
- 9:53 MIN

13:00H | 31 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE CATALUNYA I ANDORRA
La importància de fer servir un bon protector solar i com saber quin és el teu prototip de pell. Els animals de companyia i d'assistència
- 60:00 MIN