La Linterna Cope Catalunya i Andorra

19:00 H | 2 JULIOL 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

 Fundació BAFRA un projecte per l´esperança . L´escola concertada reclama més de 400 milions anuals més per garantir l´escolarització gratuïta. Quina és la temperatura màxima permesa per treballar?. Davant un risc greu per onada de calor el treballador podrà interrompre la seva activitat. Consells per fer front a les nits tòrrides i per poder dormir amb tanta calor 

Leer más

- 60:00 min

Más de Programación local en Catalunya

12:20H | 09 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Cataluña afronta huelgas de médicos y taxistas. Los facultativos protestan por las condiciones laborales y un marco sanitario obsoleto de 25 años, que impone jornadas de 45 horas y guardias de 24, insostenibles hoy día. Subrayan la necesidad de una negociación política ante el deterioro del sistema. Se implanta la mascarilla obligatoria en centros de salud por el repunte de gripe. La terapia asistida con perros se revela efectiva para trastornos de conducta alimentaria. Ayuda a los pacientes a regular emociones, potenciar la confianza y la comunicación, al sentirse menos juzgados. En el ámbito policial, se detiene a un hombre por el presunto feminicidio de su pareja en L'Hospitalet, sumando 41 víctimas este año en España. El Plan de Navidad refuerza la seguridad con más patrullas contra robos y estafas virtuales, e introduce agentes de paisano para la seguridad vial. Se arresta a un individuo por difundir mensajes de odio continuado contra inmigrantes en redes sociales, llegando a quemar un hiyab. Se distingue entre libertad de expresión y delito de odio, requiriendo este último, continuidad y escalada en el tono.

- 40:00 MIN

13:30 H | 09 DECEMBRE 2025 | CONVERSES GIRONINES

Conversem amb el gastrònom Pep Nogué

- 27:17 MIN

08:24 H | 09 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Avui i demà hi ha vaga del personal sanitari del sistema públic i concertat: s'atendran les urgències, unitats de cures intensives, tractaments de radioteràpia i quimioteràpia, diàlisi o operacions urgents. La resta de serveis funcionaran com un dia festiu. El Saló Ocasió tanca quatre dies d'exposició amb 15.000 visitants i més de 1.100 vehicles venuts.

- 4:59 MIN

07:50 H | 09 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Aquest dimarts i dimecres hi ha vaga del personal sanitari del sistema públic i concertats per denunciar les condicions laborals “indignes” que, asseguren, arrossega el col·lectiu des de fa més de dues dècades. Un comitè de sis experts en bioseguretat lideraran a partir d'aquest dimarts l’auditoria de bioseguretat a aquest centre i “altres centres” de recerca de Pesta Porcina.

- 9:00 MIN

07:20 H | 09 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Aquest dimarts i dimecres hi ha vaga del personal sanitari del sistema públic i concertats per denunciar les condicions laborals “indignes” que, asseguren, arrossega el col·lectiu des de fa més de dues dècades. Un comitè de sis experts en bioseguretat lideraran a partir d'aquest dimarts l’auditoria de bioseguretat a aquest centre i “altres centres” de recerca de Pesta Porcina.

- 8:59 MIN

Ver todos

Herrera en COPE

Herrera en COPE

Con Carlos Herrera

Lunes a viernes de 06:00h a 13:00h

Programas

Último boletín

04:00 H | 09 DIC 2025 | BOLETÍN

Boletines COPE
Tracking