
18:00H | 14 ABRIL 2026 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5883. Los sueños del miedo
Leer más
- 59:46 min
Más de Programación local en Catalunya
19:00H | 14 ABRIL 2026 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Vivim un canvi demogràfic, arribarem als 10 milions d'habitants al 2050 i ens preguntem si les ciutats mitjanes que ja estan experimentant un important augment de població estan preparades per absorvir aquesta demanda. Les ambulàncies del SEM renoven la seva flota i incorporaran la tecnologia més avançada. Expliquem tots els detalls. Per què diagnosticar un transtorn d'aprenentatge, com la dislèxia o el TDAH és un procés tan lent i farragós a Catalunya?
- 59:55 MIN
15:05 H | 14 ABRIL 2026 | ESPORTS COPE
El Barça busca una épica remontada. Hablamos con Tente Sánchez. Previa de los partidos de vuelta de los cuartos de final de la Liga de Campeones. El debate con Tomás Guasch y Emilio Pérez de Rozas. El Girona sin '9'. España busca un golpe en la mesa en Wembley. Champions de baloncesto. Godó.
- 54:46 MIN
14:20H | 14 ABRIL 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Les prediccions de l'IDESCAT assenyalen que Catalunya tindrà prop de 9 milions en un escenari mitjà, i fins a 10,7 milions en l'escenari més alt d'aquí a vint-i-cinc anys, és dir en 2050. Les ciutats mitjanes que estan experimentant un creixement que, en alguns casos, supera àmpliament la mitjana catalana. Calafell ( Baix Penedes) lidera amb un 32% amb el creixement de la població. Ciutat de ara 33.000 habitans, que creix amb un ritme de 1.000 persones l`any .L'Índex de Preus al Consum ,IPC, es va disparar fins al 3,1% al març a Catalunya, més d'un punt per sobre que al febrer (2%), segons les dades de l'Institut Nacional d'Estadística (INE). L'augment de la inflació s'explica per l'encariment dels carburants derivat de la guerra a l'Iran i representa un màxim des del febrer de l'any passat.
- 38:32 MIN
13:00H | 14 ABRIL 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat de la Catalunya dels 8 milions i de com augmenta la pressió poblacional en les ciutats mitjanes. Que cal tenir per un creixament sostingut de la població?. Parlem dels retards de fis a 6 mesos en el diagnòstic dels trastorns de l'aprenentatge. El Sergio Parra, autònom viatger, ens farà visitar la columna més pesada del món.
- 53:58 MIN
12:20H | 14 ABRIL 2026 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat de l'augment de la inflació per culpa de la guerra a l'Irán, com afecta al sector pesquer català. Salut retira els incentius per fer més curtes les baixes laborals. Surtirà en llibertat un assassí reincident i no rehabilitat.
- 40:00 MIN



