
12:20H | 17 JUNY 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat del que cal fer davant un conflicte veïnal. Com actua la figura del mediador de conflictes?. Les relacions socials canvien. Per què augmenten els clubs privats?, i de les altíssimes temperatures de les comissaries dels mossos d'esquadra, com la de Sant Celoni. Un problema enquistat.
Leer más
- 40:00 min
Más de Programación local en Catalunya
19:00H | 03 MARÇ 2026 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Què es coneix com una malaltia minoritària. L´importància del diagnostic . Demà es celebra el Dia mundial de la Obesitat . El foco el posen sobre tot els experts en la poblaciò infantil. Els riscos de les begudes energètiques en menors; Són un còctel “explosiu per al cor “ . En el marc del Dia internacional de les dones el proper diumenge, continua la desigualtat en el alzehimer; el doble de prevalença en dones , menys representació en assajos i mès carregues de les cures
- 60:00 MIN
15:05 H | 03 MARZO 2026 | ESPORTS COPE
El Barça, ante una proeza en la Copa. Hablamos con el exfutbolista Juan Carlos Rodríguez. El Real Madrid se complica la Liga. El debate con Tomás Guasch y Emilio Pérez de Rozas. España debuta en la fase de clasificación para el Mundial 2027 femenino. Polideportivo.
- 55:02 MIN
13:00H | 03 MARÇ 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat amb la Naila Lesán que ens ha narrat en primera persona com ha viscut els atacs iranians a l'emirat de Dubài. Què passa si et quedes atrapat a un aeroport d'Orient Mitjà per culpa de la guerra?. Coneixerem les novetats del MWC26, pocs mòbils i molta tecnoIA. L'estigma de les malalties rares, quan la realitat s'imposa.
- 53:41 MIN
12:20H | 03 MARÇ 2026 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat dels efectes en el preu de la benzina de l'atac a l'Irán. La UIC ens parla del projecte per ajudar a persones amb trastorns alimentaris utilitzant tecnologia de realitat virtual. Fer exercici a l'hivern fa que t'aprimis més?. Hem parlat del famòs Ozempyc, un medicament que sota control pot ajudar molt però que fora d'aquests límits és un perill.
- 40:00 MIN



