Migdia COPE a Catalunya i Andorra (15/03/2024)

S'investiga la mort de 3 familiars. Dos d'ells presenten signes de violència i l'altre s'hauria suïcidat. El cos d'una dona s'ha trobat a Barcelona i els dels homes a Molins de Rei

00:00

Carlos Losada

Barcelona - Publicado el - Actualizado

1 min lectura

Els funcionaris de presons insisteixen a denunciar que la violència als centres penitenciaris està arribant a proporcions molt preocupants i difícils de suportar. El darrer episodi és la mort de la Núria, una cuinera del centre de Mas Enric (El Catllar) a mans d'un reclús que després es va suïcidar.

Els mossos investiguen la mort de 3 persones d'una mateixa unitat familiar. Dues presenten signes de violència i una tercera s'hauria suïcidat. El cos d'una dona s'ha trobat a Barcelona i els de dos homes a Molins de Rei.

La justícia europea ordena que els interins de llarga durada passin a ser fixos. Es tracta d'una sentència de gran transcendència sobretot pel sector públic amb un 30% de temporalitat, una de les més elevades de la Unió Europea.

Escucha en directo

En Directo COPE BARCELONA

COPE BARCELONA

Herrera en COPE

Herrera en COPE

Con Carlos Herrera

Lunes a viernes de 06:00h a 13:00h

Programas

Últimos audios

Último boletín

10:00 H | 17 SEP 2025 | BOLETÍN

Boletines COPE
Tracking