• Lunes, 11 de diciembre 2023
  • ABC

COPE

Audio

Migdia COPE a Catalunya i Andorra (17/11/2023) - 14:20

El Tribunal de Cuentas jutja una trentena de càrrecs independentistes i del Govern a qui la Fiscalia acusa d'haver malversat tres milions d'euros en l'organització del referèndum.

Carlos Losada

Jefe de Informativos de COPE Cataluña

Tiempo de lectura:1Actualizado15:40

La maquinaria judicial contra els responsables del procés i el referèndum il·legal de l'1 d'octubre no s'atura. Avui el Tribunal de Cuentas jutja una trentena de càrrecs independentistes i del Govern a qui la Fiscalia acusa d'haver malversat tres milions d'euros en l'organització del referèndum i en l'acció exterior del Govern entre els anys 2011 i 2017.A la vista declaren, entre d'altres, Artur Mas i Oriol Junqueras.

El CEO, el centre d'estudis d'opinió, vaticina una victòria clara del PSC si avui es fessin eleccions autonòmiques. I es que els socialistes obtindrien entre 39 i 45 escons trencant d'aquesta manera la majoria independentista de la cambra catalana. A l'enquesta, un 60?% dels catalans es mostra favorable a l'amnistia mentre que només un 31?% aposten per la independència.

El ritme de vida accelerat i l'estrès estan provocant certs canvis en el dia a dia que fins i tot afecten a l'embaràs i la natalitat. Els estudis que han elaborat diferents hospitals alerten d'un increment dels bebès nascuts abans d'hora. És a dir nadons prematurs.

Radio en directo COPE
  • item no encontrado

Lo más

En directo 2

Directo Mediodía COPE

Mediodía COPE

Pilar García Muñiz

Escuchar
Directo Deportes COPE

Deportes COPE

Con José Luis Corrochano

Escuchar