O prazo para solicitar o acceso de vehículos ao casco histórico de Lugo remata a finais deste mes
O persoal de reforzo contratado polo Concello para este trámite, que traballa no Edificio de Novas Tecnoloxías, leva tramitadas 2.165 solicitudes de acceso, unha vez rematadas as obras de peonalización

O Concello de Lugo leva tramitadas 2.165 solicitudes de usuarios que pretenden acceder ao casco histórico cos seus vehículos
Lugo - Publicado el
1 min lectura
O Concello de Lugo lembra que o prazo para tramitar o acceso con vehículos ao casco histórico, unha vez finalizadas as obras de peonalización no centro da cidade, remata a finais de setembro, que será cando o persoal de reforzo contratado finaliza o seu traballo. Para realizar este trámite, os usuarios deben dirixirse ao Edificio de Novas Tecnoloxías ou a Unidade de Mobilidade da Policía Local.
Estes puntos de atención foron habilitados específicamente para facilitar o proceso e garantir que todos os cidadáns que cumpran cos requisitos poidan obter a súa autorización de acceso. O Concello lembra que este trámite é fundamental para asegurar a mobilidade na zona histórica, ao tempo que se preserva o seu carácter patrimonial.
Ata o momento, foron tramitadas 2.165 solicitudes.

Con esta medida o Concello busca garantir a mobilidade e a preservación do patrimonio
solicitude telemática
Para realizar o trámite, o primeiro paso é contactar telefónicamente co 982 297 377, onde se lle asigna a cada usuario unha cita presencial. Tamén se informa aos demandantes da documentación requerida para tramitar a solicitude.
Ademais, o trámite pode realizarse de maneira telemática a través da sede electrónica do Concello.