
7:50H | 22 MAIG 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Un 40% dels menors de 30 anys viuen amb els seus pares o familiars per impossibilitat d’emancipar-se. Són dades de la Segona edició de Baròmetre de l'Habitatge a Espanya, presentat al saló Construmat. El president de la Generalitat Salvador Illa, acusa Junts per Catalunya, en part, de la crisi de gestió en la DGAIA, en recordant-los que dels últims 15 anys, 12 han estat el Govern de la Generalitat.
- 8:59 MIN
Más de Programación local en Catalunya

7:20H | 22 MAIG 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
El president de la Generalitat Salvador Illa acusa a Junts per Catalunya, en part, de la crisi de gestió en la Direcció General d'atenció a la Infància i a l'Adolescència, en recordant-los que dels últims 15 anys, 12 han estat el Govern de la Generalitat. El papa Lleó XIV ha nomenat Daniel Palau com a nou bisbe de Lleida, en substitució de Salvador Giménez.
- 8:59 MIN

18:00H | 21 MAYO 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5682. Las reflexiones de Cabrera a tres días de la Gran Final
- 59:36 MIN

15:05H | 21 MAYO 2025 | ESPORTS COPE
Día Flick. El Barça anuncia la renovación de Irene Paredes. Cabrera y la final por la salvación. El debate con Miguel Rico y Jacinto Vicente. Hablamos con el jugador de tenis en silla de ruedas, José Coronado.
- 54:53 MIN

14:20H | 21 MAIG 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
La crisi de la DGAIA marca la sessió de control al Parlament. Es realitza un simulacre de risc químic a la Tordera, l’Aran, la Catalunya Central, el Penedès, la Selva i Girona. Parlem de les novetats que es poden veure al saló Construmat.
- 38:30 MIN

13:00H | 21 MAIG 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat de la disminució del consum de vi i de la qualitat del vi català amb l'enòleg Tomàs Cusiné. De familia amb l'institut d'estudis superiors de la Família de la UIC Barcelona i d'urbanisme i modals d'avui en dia.
- 52:26 MIN