
19:00 H | 09 OCTUBRE 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
L'estat de la sanitat , segons l'enquesta impulsada per Salut sobre atenció hospitalària. La millor nota se l'emporten les infermeres . Una manera d'intentar millorar l'experiència dels hospitals. L´ estigmatització de ser esquerrà de la coerció a la normalització. Pasión Vega torna a BCN al Festival Íntims a Casino de Barcelona el 25 d'octubre
Leer más
- 60:00 min
Más de Programación local en Catalunya
19:00H | 11 NOVEMBRE 2025 | LA LINTERNA COPE CATALUNYA I ANDORRA
Es posa en marxa un telèfon exclusiu perquè els ens locals puguin gestionar incidències massives en telecomunicacions. Està operatiu cada dia de dilluns de 7 h a 24 h i cada consistori podrà registrar tres interlocutors. La por de conduir que afecta un de cada 3 espanyols, segons un estudi de la Fundació Mapfre. El Govern vol impulsar una nova modalitat de jubilació, la reversible, que ofereixi més incentius als treballadors i contribueixi a reforçar el sistema públic de pensions, tensionat per la generació del baby-boom
- 60:00 MIN
18:00H | 11 NOVEMBRE 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5790. El atlético Baleares será el rival de Copa del Rey
- 58:09 MIN
15.05 H | 11 DE NOVEMBRE DE 2025 | ESPORTS COPE
Guerra oberta Barça-RFEF per Lamine Yamal. Parlem amb Lluis Puig. Sorteig de la 2ª ronda de la Copa del Rei. El debat amb Tomás Guasch i Emilio Pérez de Rozas. Prèvia de la Champions femenina. ATP Finals. Eurolliga. Motor.
- 54:49 MIN
14:20H | 11 NOVEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Greu accident de trànsit a l`AP-7, al sud de la provincia de Tarragona, amb 3 camions implicats i el tràgic balanç d'un conductor mort. La por a conduir, o amaxofòbia, és una dificultat més habitual del que creiem. Ha mort l'Angelina Torres, la dona més gran de Catalunya i d'Espanya, amb 112 anys.
- 38:28 MIN
13:00H | 11 NOVEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat de la por de conduir, de la fòbia a l'hora de posar-te al volant, l'amaxofòbia. Es presenta a la UdG el mapa més complet del cervell humà fet fins ara.
- 53:23 MIN



