El corriolet camanegre torna a niar en les platges de Dénia
Aquesta vegada ho ha fet a les Marines

Ous de corriolet camanegre dins la zona de dunes protegida a les Marines
Un nou punt de nidificació del corriolet camanegre ha estat detectat dins de la zona abalisada de dunes a les Marines, una excel·lent notícia per a la conservació d’aquesta espècie protegida.
Aquest petit ocell, cada cop més amenaçat per la pressió humana a les platges —com el turisme massiu, la neteja mecànica i la presència de mascotes soltes— troba refugi en aquells espais naturals que encara es mantenen ben conservats. Les dunes de les Marines són un d’aquests espais, un veritable tresor ecològic que acull vida salvatge en plena temporada estival.

Zona abalisada a les dunes de les Marines, protegit per preservar l’hàbitat del corriolet camanegre
Des de l’equip de medi ambient es fa una crida a respectar les zones senyalitzades i a evitar trepitjar les dunes. “Que el corriolet trie aquest indret per criar és un motiu d’orgull per a tothom. Demostra que, si cuidem el nostre entorn, la natura respon”, han assegurat fonts municipals.
Cuidem-los, respectem les dunes i gaudim d’unes platges amb vida.
Temas relacionados
Escucha en directo

COPE DENIA
"Pregunta dirigida a Irene Montero, Sánchez o Bardem: ¿alguno soportaría vivir bajo la ley islámica de Hamás en Palestina?"

Ángel Expósito
Lo último

Programas


Programas-Tiempo de Juego
Con Paco González, Manolo Lama y Juanma Castaño
Sábados 13:00h-01:00h / Domingos 12:00h-01:30h


Último boletín
18:00 H | 15 SEP 2025 | BOLETÍN
