
7:50 | 30 DE JULIOL | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Els veïns del barri de Sant Antoni de Barcelona denuncien la degradació que des de fa temps viuen: brutícia, inseguretat i bancs ocupats per gent que consumeix drogues o alcohol. L'Arquebisbat de Barcelona diu que el cartell de la festa major de la Mercè 2025 utilitza diferents formes religioses de manera irreverent amb la intenció de “ridiculitzar” la imatge de la Mare de Déu.
- 9:01 MIN
Más de Programación local en Catalunya

7:20 | 30 DE JULIOL | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Els Mossos d'Esquadra han detingut dues cuidadores per estafar 524.000 d'euros a una dona de 85 anys a Barcelona. Els veïns del barri de Sant Antoni de Barcelona denuncien la degradació que des de fa temps viuen: brutícia, inseguretat i bancs ocupats per gent que consumeix drogues o alcohol.
- 9:03 MIN

18:00H | 29 JUL 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5721. Impaciencia por la llegada de Alan Pace
- 59:47 MIN

15:25H | 28 JUL 2025 | ESPORTS COPE
El Barça no da tiempo de baja de Ter Stegen. Última hora del Barça en Corea del Sur. Hablamos con Álex Luna. El Espanyol viaja a Alemania. Mercado de fichajes. Mundial de natación.
- 34:55 MIN

14:48 H | 25 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
El Govern de la Generalitat dona el primer pas per convertir a l'Institut Català de Finances en un banc públic. Més tensió entre els governs de Catalunya i Aragó pels murals de Sixena al MNAC.
- 9:55 MIN

14:20 H | 29 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Dues cuidadores estafen 523.000 a una dona de 85 anys a Barcelona. Veïns i veïnes del barri de Sant Antoni de Barcelona reclamen a l'Ajuntament de Barcelona ajudes, i alerten de la degradació del barri.
- 9:50 MIN