El Barça condemnat a Milà per l'àrbitre i pels errors propis
A l'Esports COPE de dimecres, ressaca amb Helena Condis, polèmica arbitral amb Muñiz Fernández i anàlisi amb Pichi Alonso, debat Guasch & Jacinto i dos partits a Braithwaite.
A l'Esports COPE de dimecres, ressaca amb Helena Condis, polèmica arbitral amb Muñiz Fernández i anàlisi amb Pichi Alonso, debat Guasch & Jacinto i dos partits a Braithwaite.
A l'Esports COPE de dimarts, prèvia Champions amb Helena Condis i Oliveros, anàlisi de Manel Expósito, debat Correas & Emilio i la porteria de l'Espanyol amb Alfred Argensó.
L'ex porter de l'Espanyol considera que l'errada d'Álvaro "és una cosa que pot passar" i que "seria un pal molt gros seure'l a la banqueta".
El técnic català, responsable de rendiment de l'Udinese, creu que el Barça és favorit per emportar-se la segona plaça de grup en el doble duel amb els italians.
A l'Esports COPE de dilluns, última hora des d'Itàlia amb Helena Condis i Manuel Oliveros, debat Poli & Minguella i opinió Espanyol amb Javier de Haro.
A l'Esports COPE de divendres, última hora amb Helena Condis, entrevista al jugador del Mallorca Pablo Maffeo, debat Petón & Freixa, actualitat de l'Espanyol i del Girona.
El jugador del Mallorca espera que su equipo pueda sacar partido de las bajas que acumula el conjunto de Xavi y del calendario tras el parón de selecciones.
El exportero valora el delicado momento del Espanyol antes de recibir al Valencia este domingo (14:00 horas) "tres derrotas en casa es preocupante".
A l'Esports COPE de dijous, anàlisi amb Àlex Delmàs, debat 'El Pedregar' amb Dani Senabre i Junior Minguella i entrevista a Santi Cañizares abans de l'Espanyol-Valencia.
A l'Esports COPE de dilluns, Bellerín baixa per un mes, Araujo operat, anàlisi de 'La Roja' amb Roberto Morales, debat Jacinto & Rosety i l'opinió del 'profe' Paniagua.
A l'Esports COPE de dimarts, parlem sobre Araujo amb el president de la federació uruguaia i el doctor Luis Payan, debat Rico & Emilio i entrevista a Pol Figueras.
El presidente de la Federación Uruguaya de Fútbol asegura que "acompañamos la decisión de Ronald" y "no hemos ejercido ningún tipo de presión".
El traumatòleg de la Mutualitat Catalana de Futbolistes considera que Araujo hauria d'estar sense competir uns tres mesos per recuperar-se amb garanties.
A l'Esports COPE de dilluns, última hora amb Helena Condis, consulta amb Lluís Puig, debat Poli & Minguella, els incidents al RCDE Stadium i actualitat del Girona.
Passem consulta amb el nostre fisio de capçalera Lluís Puig a l'espera de saber si Araujo passa pel quiròfan o prefereix seguir un tractament conservador.
A l'Esports COPE de divendres, les claus del conflicte entre Vilda i les jugadores, el 'virus FIFA' colpeja el Barça, debat Petón & Freixa i entrevista Nico Laprovittola.
A l'Esports COPE de dijous, actualitat blaugrana amb Víctor Navarro, el futur de Piqué, entrevistes a Gerard Deulofeu i Aleix Garcia i 'Debat del Pedregar' amb Senabre & Minguella.
El jugador del Girona lamenta el penal que els van xiular contra el Betis i es mostra optimista amb les opcions de l'equip "encara tenim marge de millora".
El jugador de Udinese, máximo asistente de la liga italiana, cree que el conjunto azulgrana "este año debe dar un golpe sobre la mesa y luchar por LaLiga y por la Champions".
A l'Esports COPE de dimecres arriben caso Messi, Asensio i el Barça, entrevista Darder, opinió amb Frederic Porta, debat Miguel Rico & Jacinto Vicente i UH Girona.