Migdia COPE a Catalunya i Andorra (07-02) - 14:20
Pagesos i ramaders catalans han marxat amb els seus tractors fins a Barcelona arrossegant perquè a les quatre tenen una cita amb el president de la Generalitat Pere Aragonès.

Carlos Losada
Barcelona - Publicado el - Actualizado
1 min lectura
El cansament que arrossega la pagesia sembla haver arribat al límit. La burocràcia i les exigències mediambientals que imposa Europa, la competència de tercers països i la sequera han acabat amb la paciència d'un sector permanentment castigat. Pagesos i ramaders catalans han marxat des de Lleida, Girona, Tarragona i la Catalunya central amb els seus tractors fins a arribar a Barcelona.
El futbolista Dani Alves declara aquesta tarda en el tram final del judici en el qual està acusat presumptament d'agredir sexualment una jove en un reservat d'una discoteca de Barcelona.
Els bombers han trobat tres persones sota les runes de l'edifici de Badalona que es va ensorrar dimarts. Tot i que encara s'han d'identificar els cadàvers es tractaria d'un home i una dona d'entre 30 i 40 anys i una altra dona de més de 50.
Escucha en directo

COPE BARCELONA
Lo último

Programas


Programas-Tiempo de Juego
Con Paco González, Manolo Lama y Juanma Castaño
Sábados 13:00h-01:00h / Domingos 12:00h-01:30h


Últimos audios
Último boletín
17:00 H | 02 OCT 2025 | BOLETÍN
