También en directo
Ahora en vídeo

CULTURA

Antía Yañez, ganadora Illa Nova Narrativa 2018:"Encántame o misterio, o medo... a medida que escribía Senlleiras descubría que hai terror na nosa sociedade, que é real sen ter que recurrir a fantasmas para sentilo"

  • authors and signature:lista con un numero insuficiente de elementos

Por los micrófonos de Cope+Vigo ha pasado esta mañana la ganadora del Ila Nova Narrativa 2018, Antía Yañez, cuya obra "Senlleiras" obtuvo el veredicto unánime del jurado por "su estilo literario muy cuidado, que a la vez mezcla diferentes voces narrativas y fuentes diversas, y es capaz de recrear con precisión y profundidad todo tipo de ambientes".

Su obra Senlleiras recoge sobre todo voces femeninas porque,según nos cuenta Antía Yañez, "adoito a escribir sobre o que me gustaría ler. Cando era pequena os perxoaxes masculinos eran os que tiñan os roles máis divertidos, e chegada unha idade dixen que iso tiña que cambiar".

Algo que recoge en la obra premiada, que verá la luz el próximo mes de mayo, y nos adentrará en una historia "que comeza de forma totalmente diferente, nada ten que ver coa que hai detrás do libro". Así "una mano fantasma" que una joven influeencer descubre será el hilo a través del que se adentrará el lector en esta novela y las historias de sus protagonistas.

Reconoce Antía Yañez que "encántame o terror, o medo e a medida que escribía Senlleiras descubría que hai terror instalado na nosa sociedade, que é algo real e que non hay que recurrir a fantasmas ou seres mitolóxicos para sentir pavor".

Esta joven de 26 años cuenta en su haber con otros galardones literarios, así como con una novela infantil que ha cosechado grande éxitos: O misterio de Portomarín. Nos explica que su incursión en el mundo de la literatura "foi unha evolución natural de pasar de ler a escribir o que me gustaría ler a min". Antía Yañez apunta que "de cativa quixen ser moitas cousas pero sí que me acompñaou o longo de toda a vida un libro alí onde ía" y añade que llegado un momento se rebeló y "pregunteime por qué en vez de viaxar ós mundos que crean outros non creo os míos propios".

El premio Illa Nova Narrativa , creado por editorial Galaxia, cumple su segunda edición y con él se busca estimular la creación entre los más jóvenes, al ser un galardón dirigido a autores y autoras menores de 35 años.

ESCUCHA MÁS

  • Letf1:No existe configuración de publicidad para el slot solicitado

  • megabanner_3:No existe configuración de publicidad para el slot solicitado