EPISODIO MAR PUERTO

13:00H | 9 JULIOL 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Parlem de la mala gestió en la recollida de residus a Girona i coneixem el cartell de la nova edició del Festival Terramar de Sitges, que comença a finals d'aquest mes de juliol.

Leer más

- 52:54 min

Más de Programación local en Catalunya

15:05 H | 20 ABRIL 2026 | ESPORTS COPE

Escuchamos a Eric García. Última hora del Barcelona, el Espanyol y el Girona antes de la J32 de liga. Presentamos el libro 'Soy fotógrafo', de Manel Montilla. El Sant Andreu asciende a Primera Federación. Euroliga y la previa de la repesca del playoff.

- 54:33 MIN

13:00H | 20 ABRIL 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Les adopcions internacionals a Catalunya disminueixen, prioritzant la nacional i el suport a famílies vulnerables. El perfil dels nens adoptables canvia, essent més grans o amb necessitats especials. L'acolliment familiar és crucial per als infants a centres, i es busquen més famílies. Un estudi de Males Mares revela el desgast psicològic i la infravaloració de moltes mares per la preocupació constant pels seus fills i el sentiment de culpa. Els boscos marins a la costa espanyola han retrocedit un 80%. Aquests ecosistemes, dominats per macroalgues i Posidònia, són vitals per a la biodiversitat. Expliquem la història de Joan Pujol García, espia doble català conegut com Garbo a la Segona Guerra Mundial. Treballa per a la intel·ligència alemanya amb una xarxa fictícia i després col·labora amb el MI5 britànic, sent clau en el desembarcament de Normandia.

- 52:52 MIN

14:20H | 20 ABRIL 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Aquest matí, ha començat, de manera presencial, amb cita prèvia, la presentació de la documentació per la regulació de estrangers. Quan es presenti, l'Administració tè, tres mesos per respondre a la sol·licitud. A Catalunya, s'esperen 130.000 regulacions.El mercat de lloguer a Catalunya registra una caiguda molt significativa del saldo de nous habitatges, amb un descens del 87,2% en el darrer any. La ciutat de Barcelona es constata un desequilibri molt acusat entre el lloguer de temporada i l’habitual: per cada 183 habitatges de temporada que surten del mercat, només n’entra 1 d’habitual.

- 38:27 MIN

12:20H | 20 ABRIL 2026 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Herrera a Cope aborda la polèmica per les proves de diagnòstic de 2n de l'ESO a Catalunya, que no avaluen la llengua escrita. Andreu Navarro, del sindicat de professors, critica aquesta omissió com a "infantilització" i "tecnofeudalisme", ja que crea una subclasse sense escriptura, un fracàs democràtic que impedeix el pensament crític i facilita l'explotació. Primer dia de la regularització extraordinària de migrants a Espanya, que beneficia 100.000 persones (50.000 a Catalunya). El divulgador cultural Alfred López es prepara per a Sant Jordi i explora orígens etimològics de paraules com “a dalt”, “donar la murga” i “exquisit”.

- 40:00 MIN

08:24 H | 20 ABRIL 2026 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

A Catalunya, les adopcions van a la baixa. Ara se'n fan moltes menys que 25 anys enrere. Les que més han caigut són les adopcions internacionals, mentre que les nacionals es mantenen i, fins i tot, pugen lleugerament.La companyia nord-americana JetBlue ha estrenat una ruta diària entre Barcelona i Boston que operarà fins al 25 d’octubre.

- 5:00 MIN

Ver todos

Temas relacionados

Herrera en COPE

Herrera en COPE

Con Carlos Herrera

Lunes a viernes de 06:00h a 13:00h

Programas

Último boletín

5:00H | 20 ABR 2026 | BOLETÍN

Boletines COPE
Tracking