Una nova oferta gastronòmica aterrarà a Barcelona

L'entitat aglutina les nombroses iniciatives gastro que està engegant la família, com Sagaz Eventos, l'immillorable servei de càtering d'alta cuina que acaba de veure la llum

00:00

Redacción digital

Madrid - Publicado el - Actualizado

2 min lectura

Els Gns. Alonso del Pozo celebren el primer aniversari de Cantina a Viladellops, amb la constitució de Grupo Sagaz, nova entitat que aglutina totes les línies de negoci i que neix amb la voluntat de transmetre els valors identificadors i la diversitat de la seva oferta gastro.

Aquest negoci familiar concentrarà sota aquesta marca les noves iniciatives que està engegant, com Sagaz Eventos, servei de càtering d'alta cuina que porta les receptes més exclusives a espectacles d'alt nivell, en entorns privilegiats, de la mà del xef Jairo Alonso del Pozo, tant a Catalunya com a la resta d'Espanya.

Una proposta culinària elaborada i d'autor, on preval la qualitat dels seus productes de proximitat i de temporada, amb tocs d'innovació sense perdre l'essència de la cuina de les arrels i la tradició.

“La cuina és el centre de gravetat de casa nostra i per això hem decidit oferir a Sagaz Eventos, un servei de càtering amb una proposta culinària elaborada i d'autor on volem formar part de cada història i el nostre objectiu és sorprendre, emocionar, crear experiències sense límits i ser un referent a tot Espanya”, subratlla Jairo Alonso del Pozo, Xef i fundador de Grupo Sagaz.

Grupo Sagaz posa també el focus en la digitalització i en el món del gastro delivery de nova generació, amb el seu restaurant cloud, que ofereix un producte enfocat als amants dels entrepans tipus Frankfurt, elaborats al moment segons les pròpies receptes d'autor, producte càrnic local i la seva barreja inconfusible d'espècies de proveïdors alemanys.

Aquest model de delivery s'està consolidant al sector de la restauració com el canal de venda amb molta projecció, amb un creixement del 13% el primer trimestre d'aquest any, segons dades d'AECOC.

L'associació nacional també constata en un informe recent que cada vegada més usuaris se sumen a les diferents apps de delivery disponibles al mercat.

De fet, el grup té previst llançar una nova marca de delivery i obrir nous restaurants físics, a la zona de Barcelona, a partir del 2024, per traslladar l'essència de Cantina a més clients i zones geogràfiques.

Borja Alonso del Pozo, relacions públiques i fundador de Grupo Sagaz, resumeix així aquest pla d'expansió; “l'exigència i la determinació formen part del nostre ADN. No parem mai i continuem creant i innovant, per tal d'arribar a públics diferents. El full de ruta, amb el Grup Sagaz, implica ampliar la nostra proposta com un ventall de possibilitats per arribar a tots els paladars”.

Aquest projecte culinari familiar té el repte de transmetre els valors diferencials de la seva oferta gastro, amb el compromís i la dedicació de tot un equip, per oferir propostes d'alta qualitat, sòlides, autèntiques i diferencials.

Sagaz, es converteix així, en la marca empresarial dels Gns. Alonso del Pozo, un projecte assegut en diversos conceptes gastronòmics, que, sens dubte, farà parlar. “Ens mouen els reptes i, sens dubte, estem il·lusionats a continuar creant i transmetent la passió per una cuina de tradició familiar.

Escucha en directo

En Directo COPE BARCELONA

COPE BARCELONA

Programas

Último boletín

09:00 H | 03 ENE 2026 | BOLETÍN

Boletines COPE
Tracking