EPISODIO CRUZ HERRERA CATALUNYA

12:20H | 30 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de l'edadisme, la discriminació per edat és un dels factors de la pujada de l'atur en aquesta franja de persones. El pessebre que fa la gent gran al Prat arriba al quart de segle. Reforç del dispositiu de seguretat dels mossos a l'AP7 davant l'augment de denúncies per robatoris a camions i turistes.

Leer más

- 40:00 min

Más de Programación local en Catalunya

13:00H | 31 DESEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de la denúncia dels vigilants del metro de Barcelona davant la inseguretat creixent i la manca d'efectius. Tens tristesa nadalenca? es pot evitar?. Com podem plantejar-nos propòsits de Cap d'Any realistes?. La festa de Cap d'Any, una tradició universal.

- 53:22 MIN

12:20H | 31 DESEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Com es presenta aquesta nit de Cap d'Any? FECALON parla de competència deslleial en nits com aquesta. Com ens hauríem de preparar per una cursa com la dels Nassos?. Els invents espanyols del 2025, cap a on han anat?.

- 40:00 MIN

08:24 H | 31 DES 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Any important per les obres de L-9 del Metro de Barcelona. S`espera per finals de l'estiu quedi completada la connexió entre les estacions de Mandri i Lesseps.El projecte acabarà al 2032 i el cost global de les obres serà de 6.200 milions d`euros.

- 5:00 MIN

07:20 H | 31 DES 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Barcelona ja prepara l'acte festiu per rebre l'any nou a l'Avinguda Maria Cristina, on s'esperen 100.000 persones. Hi haurà 4 controls de seguretat i patrulles conjuntes de Guàrdia Urbana i Mossos. El cap de la Guàrdia Urbana de Barcelona, Pedro Velázquez deixa entreveure amb una carta enviada als agents la seva preocupació per si s'acumulen indisposicions de policies en dates especials com les d'aquesta nit o la Cavalcada de Reis.

- 9:00 MIN

07:50 H | 31 DES 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Barcelona triplica el nombre de turistes en aquest segle, i l'Ajuntament es fixa l'objectiu de no créixer més. El brot de pesta porcina de Collserola, no va sortir del laboratori de l'IRTA de Cerdanyola, i altres línies d'investigació es mantenen obertes.

- 9:00 MIN

Ver todos

Herrera en COPE

Herrera en COPE

Con Carlos Herrera

Lunes a viernes de 06:00h a 13:00h

Programas

Último boletín

05:00 H | 23 DIC 2025 | BOLETÍN

Boletines COPE
Tracking