7:50H | 13 MAIG 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
S'ha complert un any des que Salvador Illa va guanyar les eleccions catalanes. Diu que està satisfet amb la feina feta i que té ganes de continuar. PP i Vox l'acusen de ser presoner de l'independentisme. Els mossos que van fer els informes sobre la fugida de Carles Puigdemont de Barcelona, l'agost passat, diuen que els seus superiors els van posar límits a la investigació.
- 8:59 min
Más de Programación local en Catalunya
18:00H | 21 GENER 2026 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5830. Movimientos en el organigrama deportivo con la llegada de Marco Otero
- 59:46 MIN
15:05H | 21 GENER 2026 | ESPORTS COPE
El Barça visita Praga amb els vuitens com a objectiu. Parlem amb Miguel Candela, únic jugador espanyol a la Rapública Txeca. El debat amb Miguel Rico i Jacinto Vicente. Ter Stegen i Fran Beltrán, al Girona. L'Espanyol evita el tancament del camp. Prèvia semifinal Supercopa d'Espanya. Eurolliga. Europeu de waterpolo i d'handbol. Open d'Austràlia.
- 54:52 MIN
14:20H | 21 GENER 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Caos absolut avui en la mobilitat, arran de la suspensió de tot el servei de Rodalies a Catalunya. Els maquinistes diuen que van alertar del perill de mantenir el servei abans del descarrilament de Gelida. Els Bombers alerten d'una situació de "possible inestabilitat" a l'AP-7 a Gelida, en el tram on va haver-hi el despreniment del mur de contenció.
- 38:27 MIN
13.00H | 21 GENER 2026 | MIGDIA COPE CATALUNYA I ANDORRA
Seguiment de l´aturada de la xarxa de Rodalies Renfe i mitja distància
- 60:00 MIN
12.20H | 21 GENER 2026 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Puntual informació dels accidents de rodalies Renfe Catalunya ahir al vespre i del tancament de la circulació de la xarxa de trens a Catalunya. Francisco Cárdenas , maquinista i responsable de Renfe UGT Catalunya. ADIF limita la velocitat temporalment de l'alta velocitat en trams entre Barcelona i Madrid per revisar la via, Joan Carles Salmerón , director del centre d'estudis del Transport , Terminus
- 40:00 MIN