13:33 H | 07 NOVEMBRE 2025 | EL MIRALL
Josep Vidal, delegat del Clergat-Diaques a l’arxidiòcesi de Barcelona, presenta una celebració pels 45 anys de la primera ordenació diaconal per a l’exercici permanent, programada per a dissabte 8 de novembre a les 18.00h a la parròquia de Santa Maria de Badalona; i Jordi Domènech, director del Secretariat diocesà de Pastoral Vocacional, anuncia una nova Cadena de Pregària per les Vocacions, aquest novembre amb la participació de les 10 diòcesis amb seu a Catalunya.
- 25:00 min
Más de Programación local en Catalunya
06:00H | 08 NOVEMBRE 2025 | EL MATI DEL CAP DE SETMANA
Parlem de la Dana, recordant les pluges d'aquesta setmana, i rebem a l'estudi a Las Migas que estan nominades al Latin Grammy.
- 143:44 MIN
19:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Treballadors socials una feina molt poc reconeguda. Ictus; per què es produeixen i com adonar-se que ho pateixes . Les API alerten que estem a prop del col·lapse si no es troba solució al problema de l'habitatge
- 60:00 MIN
18:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5788. Ni Terrats ni Romero. Salinas será titular
- 57:59 MIN
15:05 H | 07 NOVEMBRE 2025 | ESPORTS COPE
El Barça torna al Spotify Camp Nou en un entrenament a portes obertes. Parlem amb Joan Gaspart. Llista de De la Fuente. El debat amb Petón i Toni Freixa. Prèvia de la 12ª jornada LaLiga. Lliga F. Primera RFEF. Clàssic de l'Eurolliga.
- 55:57 MIN
13:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Hem parlat d'una professió molt invisibilitzada, la de les cuidadores. Creixen els contractes que garanteixen les cures a canvi d'un habitatge. Sergio Parra, divulgador, ens explica com els arengs van catapultar l'estat de benestar a Amsterdam.
- 53:51 MIN