Converses Gironines amb Josep Víctor Gay i Lluís Arté
13:30 H | 31 MARÇ 2026 | CONVERSES GIRONINES
Conversem amb Carme Feliu de Nipponia, Premi al Mèrit de la Cònsol General del Japó a Barcelona 2026
- 28:04 min
Más de Programación local en Catalunya
19:00H | 31 MARÇ 2026 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA
Avui és el Dia Mundial contra el càncer de colon. Preocupa l'augment de casos en persones joves, menors de 50 anys. La Celia Incio, psicòloga sanitària, ens ajuda a entendre què és la misofonia, un transtorn poc conegut que afecta a un 20% de la població. Qui està darrera del desgavell de cables que hi ha en moltes façanes? Li preguntem al Raúl Rodríguez, director general de Fegicat.
- 60:00 MIN
18:00H | 31 MARÇ 2026 | TIEMPO DE ESPANYOL
Programa 5876. El comité se rompe y la Generalitat hace el ridículo
- 59:48 MIN
15:05 H | 31 MARZO 2026 | ESPORTS COPE
España enfila este martes ante Egipto su último test antes del verano. Hablamos con Joan Capdevila. David Raya vuelve a Cornellá. Repesca zona europea. El debate con Tomás Guasch y Emilio Pérez de Rozas. Media day en el Barça femenino. Entrevista a Adam Hanga. Champions de waterpolo.
- 54:50 MIN
14:48H | 31 MARÇ 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
Alerta pel fet de que la participació en el cribatge del càncer de colon no arriba al 50%. Badia del Vallès rebrà un impuls econòmic clau per intentar revertir una situació financera especialment delicada.
- 9:35 MIN
14:20H | 31 MARÇ 2026 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA
L’edat continua sent un dels principals factors de risc del càncer de còlon, el tumor més freqüent en el conjunt de la població. El Departament d’Educació prepara una nova plataforma digital que vol centralitzar tota la informació acadèmica i administrativa del sistema educatiu català: Es dirà ‘La Meva Educació’ i seguirà el model de ‘La Meva Salut’. El sector porcí reclama més contundència per frenar l’expansió de la pesta porcina africana.
- 9:40 MIN