12:20H | 06 NOVEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat del tancament dels pisos turístics legals a la ciutat de Barcelona, això resoldrà parcialment el problema de l'habitatge?. El festival DAU arriba a la seva 14 edició exposant la fortalesa del mercat dels jocs de taula. Els iPods ja podran traduir idiomes a Europa.

- 40:00 min

Más de Programación local en Catalunya

06:00H | 08 NOVEMBRE 2025 | EL MATI DEL CAP DE SETMANA

Parlem de la Dana, recordant les pluges d'aquesta setmana, i rebem a l'estudi a Las Migas que estan nominades al Latin Grammy.

- 143:44 MIN

19:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Treballadors socials una feina molt poc reconeguda. Ictus; per què es produeixen i com adonar-se que ho pateixes . Les API alerten que estem a prop del col·lapse si no es troba solució al problema de l'habitatge

- 60:00 MIN

18:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL

Programa 5788. Ni Terrats ni Romero. Salinas será titular

- 57:59 MIN

15:05 H | 07 NOVEMBRE 2025 | ESPORTS COPE

El Barça torna al Spotify Camp Nou en un entrenament a portes obertes. Parlem amb Joan Gaspart. Llista de De la Fuente. El debat amb Petón i Toni Freixa. Prèvia de la 12ª jornada LaLiga. Lliga F. Primera RFEF. Clàssic de l'Eurolliga.

- 55:57 MIN

13:00H | 07 NOVEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat d'una professió molt invisibilitzada, la de les cuidadores. Creixen els contractes que garanteixen les cures a canvi d'un habitatge. Sergio Parra, divulgador, ens explica com els arengs van catapultar l'estat de benestar a Amsterdam.

- 53:51 MIN

Ver todos