08:24 H | 18 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

La consellera de Salut, Olga Pané, anuncia la millora del servei d'Urgències i l'àrea de Salut Mental de l'Hospital de Terrassa arran del suïcidi d'una pacient psiquiàtrica en un box d'urgències. L'ATM aprova inicialment el projecte per a la connexió del tramvia entre Verdaguer i Francesc Macià.

- 4:59 MIN

Más de Programación local en Catalunya

19:00H | 18 SETEMBRE 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Arrenca amb força una temporada de bolets que es preveu bona gràcies a les pluges regulars. Avui coneixerem la figura de la dona com a àrbitre de futbol. Diumenge es celebra el Dia mundial contra el Alzheimer

- 60:00 MIN

18:00H | 18 SETEMBRE 2025 | TIEMPO DE ESPANYOL

Programa 5756. Puado y la esperanza en el Bernabéu

- 57:47 MIN

15:05H | 18 SEP 2025 | ESPORTS COPE

Ultima hora del F. C. Barcelona que debuta en la Champions frente al Newcastle sin Lamine Yamal. Analizamos al equipo inglés con Fran Guillén. Caso Negreira: Declaran Rosell y Bartoméu. El resto de la Champions League con el debut del Manchester City de Pep Guardiola. El debate con Dani Senabre y Júnior Minguella. Victorias de Barça y Manresa en la primera jornada de la Liga Catalana de baloncesto.

- 54:41 MIN

14:20H | 18 SETEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

El nebot de la cuinera assassinada a Mas d'Enric demana la creació d'una comissió d'investigació al Parlament. La Torre de Jesucrist de la Sagrada Família s'inaugurarà el juny de 2026. Un nou fàrmac per a l'obesitat redueix un 11% el pes corporal i millora la salut cardiovascular.

- 38:24 MIN

13:00H | 18 SETEMBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de la possible energia del futur? La fusió. Els àrbitres són esportistes d'elit que sempre, passi el que passi, amb la tecnologia que hi hagi, sempre estan en el centre de la polèmica. A on està el límit?

- 53:55 MIN

Ver todos