07:50 H | 20 OCT 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Els clubs nàutics de Catalunya, inclosos en la Lleida de Costes de 1988, pendents de la resolució judicial de l'últim recurs del Club de Mar Sitges que ha de lliurar les claus aquest dijous al Ministeri. La falta de pressupostos de la Generalitat preocupa al sector cultural de Catalunya, que reclama el 2% del total del Pressupost.

- 8:59 MIN

Más de Programación local en Catalunya

13:00H | 20 OCTUBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat del nou test per detectar empresaris "cremats" amb la feina. Augmenta l'absentisme laboral a Catalunya i un 33% no presenta justificació.

- 52:38 MIN

12:20H | 20 OCTUBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de la invisibilització del sector de la neteja. Passar la ITV cada cop serà més difícil. D'on ve el terme estar "encinta" per definir a una dona embarassada?.

- 40:00 MIN

13:00H | 17 OCTUBRE 2025 | MIGDIA COPE A CATALUNYA I ANDORRA

Estudien al port de Tarragona unes bactèries per degradar els microplàstics. El col.legi d'infermeres de barcelona pesa en marxa una campanya per prevenir addiccions. "Enigma Land" el nou misteri d'Eva Núñez.

- 54:28 MIN

12:20H | 17 OCTUBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de l'augment de la inseguretat a L'Hospitalet de Llobregat. El govern donarà 100 € per olleres i lentilles. Expliquem l'autèntic origen de l'himne de Catalunya que et deixarà impressionant.

- 40:05 MIN

08:24 H | 20 OCT 2025 | HERRERA A COPE A CATALUNYA I ANDORRA

El funicular de Montjuïc tancar durant 5 mesos a causa de les obres del col·lector de Vila i del Paral.lel. La consellera d'Interior, Núria Parlón presenta aquest matí, l`impacte dels radars. Èxit del saló Caravanig amb 60.000 assistents.

- 5:00 MIN

Ver todos

Temas relacionados