07:20 H | 17 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Condemnes reduïdes, a 3 a 8 anys de presó, per als integrants de la 'manada de Castelldefels', acusats d'agredir sexualment a tres dones. Tot plegat, després d'un acord de conformitat entre les parts. Els 14 veïns de l'edifici esfondrat parcialment a Sallent no podran tornar a casa a curt termini, però no s'haurà d'enderrocar. 

- 8:58 MIN

Más de Programación local en Catalunya

12:20H | 18 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Hem parlat de la detecció a Sant Cugat del Vallès de més de 300 empadronaments, presumptament, fraudulents. No és l'únic lloc a Catalunya a on s'ha trobat aquesta situació. El ministeri dona dades preocupants, menys del 40% del personal sanitari es vacuna contra la grip. per què?. Meta va presentar ahir les seves noves ulleres de realitat augmentada

- 40:00 MIN

08:24 H | 18 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

La consellera de Salut, Olga Pané, anuncia la millora del servei d'Urgències i l'àrea de Salut Mental de l'Hospital de Terrassa arran del suïcidi d'una pacient psiquiàtrica en un box d'urgències. L'ATM aprova inicialment el projecte per a la connexió del tramvia entre Verdaguer i Francesc Macià.

- 4:59 MIN

07:50 H | 18 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Junts augmenta encara més el preu del seu suport al govern de Pedro Sánchez i ara intenta aconseguir blindar el català en la futura llei d'atenció al consumidor. Indignació entre les entitats que defensen el bilingüisme arran de la moció presentada pel Partit Popular de Badalona fent costat al Pacte Nacional per la Llengua.

- 8:59 MIN

07:20 H | 18 SETEMBRE 2025 | HERRERA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

Junts augmenta encara més el preu del seu suport al govern de Pedro Sánchez i ara intenta aconseguir blindar el català en la futura llei d'atenció al consumidor.Indignació entre les entitats que defensen el bilingüisme arran de la moció presentada pel Partit Popular de Badalona fent costat al Pacte Nacional per la Llengua.

- 8:58 MIN

19:00H | 17 SETEMBRE 2025 | LA LINTERNA A COPE CATALUNYA I ANDORRA

El Síndicat de Llogateres veu “inutil” el cos d'inspectors si no es regula el lloguer temporal i d'habitacions. Exigeixen canvis legals i consideren que la mesura pactada entre Govern i Comuns “arriba molt tard”. La residència per a pilots en formació de l'aeroport de Lleida Alguaire ja compta amb una trentena d'alumnes. Es preveu que arribi a la màxima capacitat abans de l'estiu de 2026 i més companyies s'interessen a fer formació. Consells per gestionar les despeses i mirar d'estalviar en el retorn a la rutina. “Nos estan vendiendo humo” així és com, La unión de promotores y empresarios del vapeo, manifesten la seva preocupació després de conèixer els detalls del nou avantprojecte de llei del tabac i productes relacionats.

- 60:00 MIN

Ver todos