Audio

CULTURA

"O xénero do teatro está por descubrir por parte do gran público.É preciso un maior compromiso das editoriais"

Tiempo de lectura: 1 Actualizado17:03

Un viernes más en Cope+Vigo nos acercamos a nuestra sección semanal "Ponemos un libro sobre la mesa" que en esta ocasión ha venido de la mano de la escritora Raquel Castro y su último trabajo A formiga fóra do carreiro, que presentará este sábado en la librería Dona, en Salceda de Caselas.

De la mano de la autora nos hemos adentrado en las páginas de esta pieza teatral en la que la hormiga protagonista se enfrentará a animales de todo tipo que le indicarán que debe o no debe hacer. Raquel Castro asegura que le gustaría que los lectores y lectoras de la obra se queden "con esa retranca, co sentido do humor e un bo sabor de boca" así como "coa mensaxe de que todos podemos realizar nosos sonos e ninguén ten por que marcar o noso camiño".

También reflexionamos sobre el género del teatro que, a su juicio, "aínda está por descubrir por parte do gran público, que saiba que tamén pode ser lido e que podes disfrutar da súa lectura sen que chegue a representarse".

Entiende que es preciso "máis compromiso por parte das editoriais, que se convoquen grandes premios de teatro como os hai de novela. O teatro queda ninguneado moitas veces no só polas editoriais se no tamén polo profesorado que poucas veces o elixe para a formación da rapazada frente a outros xéneros".

ESCÚCHALO

  • Letf:No existe configuración de publicidad para el slot solicitado

Lo más

  • Letf2:No existe configuración de publicidad para el slot solicitado