Miguel Signes, monitor de Tai-txi de Pedreguer, es proclama campió del món a Taipei
L’ Ajuntament de Pedreguer felicita el professor per la seua destacada participació en el 9é Campionat Mundial de Taichi Chuan

Signes, natural de Dénia però vinculat a l’activitat de Tai-txi de Pedreguer des de fa més de vint anys, ha representat Espanya en aquesta prestigiosa competició internacional, que ha reunit més de 2.500 esportistes de tot el món
Denia - Publicado el
1 min lectura
L’Ajuntament de Pedreguer vol traslladar la seua enhorabona al professor Miguel Signes, conegut com Mikelo, monitor de l’activitat de Tai-txi del municipi, per la seua brillant actuació al 9é Campionat Mundial de Taichi Chuan, celebrat els dies 25 i 26 d’octubre a Taipei (Taiwan).
Signes, natural de Dénia però vinculat a l’activitat de Tai-txi de Pedreguer des de fa més de vint anys, ha representat Espanya en aquesta prestigiosa competició internacional, que ha reunit més de 2.500 esportistes de tot el món.
El professor s’ha proclamat campió del món en la modalitat de mà buida, i ha completat una actuació excel·lent aconseguint també una medalla de plata en espasa doble i una de bronze en espasa.
Tant l’Ajuntament de Pedreguer com les persones usuàries de l’activitat de Tai-txi han expressat la seua satisfacció i reconeixement per aquesta fita esportiva, que posa en valor la trajectòria, la dedicació i l’esperit de superació de Miguel Signes.
Amb aquest èxit, Mikelo situa el nom de Pedreguer en el panorama internacional del Tai-txi, demostrant que l’esport i la constància són camins per a l’excel·lència.



